TOP termékek

Hírek

2023.11.29

A tavalyi évhez hasonlóan idén is meghosszabbított visszaküldési lehetőséggel szeretnénk kedveskedni meglévő és leendő vásárlóinknak. Bátran be lehet szerezni nálunk a karácsonyi ajándékot, nem kell azon aggódni, hogy még az ajándék átadása előtt lejár a 14 napos visszaküldési határidő.

2024 január 12-ig meghosszabbított csere és visszaküldési lehetőség, amennyiben a rendelését december 23-ig leadja.

2023.11.15

Ma elindult a webshopunk élő chat funkciója. Ha kérdésed lenne, csevegj velünk bátran írd meg a kérdéseidet!

Online elérhetők vagyunk minden hétköznap 9.30-17.00 között. Egyéb időpontban írj e-mailt, ígérjük hamar válaszolunk!

2023.07.24

Új svájci karóra márkával bővült webáruházunk választéka. Az első modellek már megtekinthetők, illetve megvásárolhatók bemutatótermünkben vagy akár futárszolgálattal megrendelhetők. A választék folyamatosan bővülni fog!

Itt megnézheted a kollekciót!

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Utánvét/készpénz

1. Utánvétes házhozszállítás esetén hogyan fizethetek a futárnál?

Amikor a csomagod megérkezik a GLS futárnak jelenleg csak készpénzzel tudsz fizetni!

A fizetendő díj minden esetben tartalmazza a szállítási költséget ( abban az esetben ha van! ) és a megrendelt termék árát is együttesen.

Fontos : Fizetés előtt mindig ellenőrizd le, hogy a csomag ép és nem sérült meg szállítás közben!

2. Valószínű, hogy nem lesz nálam készpénz a csomag átvételénél. Mit csináljak?

Ebben az esetben a rendelésnél válaszd a bankkártyás vagy az utalásos fizetési módot és kombináld a házhozszállítással. Ha így teszel akkor a csomag átvételnél nem kell fizetned semmit hiszen a vételárat már rendezted!

Bankkártya

3. Bankkártyával szeretnék fizetni a daytime.hu weboldalon. Mennyire lesz biztonságos ez a fizetési mód?

A Daytime webáruház a Simplepay fizetési rendszerrel van kapcsolatban, ami az egyik legnagyobb és legmegbízhatóbb online fizetési rendszer Magyarországon. A rendelésed leadása után ha bankkártyás fizetést kértél akkor a webáruház automatikusan átírányít a Simplepay felületése.  Az OTP hez tartozó Simplepay rendszer legmagasabb szintű biztonsága garantálja a problémamentes és biztonságos bankkártyás fizetést.

4. Bankkártyával szeretnék fizetni de többszöri próbálkozásra sem sikerül és állandóan elutasít a rendszer. Mi lehet az oka és mit csináljak ebben az esetben?

A sikertelen bankkártyás fizetésnek több oka is lehet :

- elképzelhető, hogy a kártya egyenlege nem fedezi a végösszeget ( ellenőrizd le kérlek! )

- lejárt kártya, érvénytelen ( ellenőrizd le kérlek! )

- túl sok időt töltöttél a Simplepay felületén és a lejárt idő után automatikusan megszakadt a kapcsolat

- a fizetési folyamat közben internet kapcsolódási probléma adódott Nálad

De ne aggódj! Ilyen esetekben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy le tudjuk ellenőrizni a fizetés állapotát!

5. Úgy tűnik a kártyámról duplán vonta le a rendszer a végösszeget! Mit csináljak?

Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot! Mi leelenőrizzük, hogy történt-e dupla fizetés és ha igen akkor a lehető leghamarabb korrigáljuk a hibát és visszautaljuk a túlfizetést.

6. Milyen bankkártya típussal fizethetek?

A Simplepay rendszeren belül megtalálható azon bankkártyák típusa, amelyeket elfogadunk.

Banki utalás

7. Fizetési módként banki utalást választottam. Mikor tudom meg, hogy sikeres volt az átutalás?

Amint a számlánkra érkezik az utalásod mi azonnal emailben visszajelzünk Neked. Ezután már a szállítási időpontról illetve az átvételi időpontról fogsz tájékoztatást kapni!