TOP termékek

Hírek

2023.11.29

A tavalyi évhez hasonlóan idén is meghosszabbított visszaküldési lehetőséggel szeretnénk kedveskedni meglévő és leendő vásárlóinknak. Bátran be lehet szerezni nálunk a karácsonyi ajándékot, nem kell azon aggódni, hogy még az ajándék átadása előtt lejár a 14 napos visszaküldési határidő.

2024 január 12-ig meghosszabbított csere és visszaküldési lehetőség, amennyiben a rendelését december 23-ig leadja.

2023.11.15

Ma elindult a webshopunk élő chat funkciója. Ha kérdésed lenne, csevegj velünk bátran írd meg a kérdéseidet!

Online elérhetők vagyunk minden hétköznap 9.30-17.00 között. Egyéb időpontban írj e-mailt, ígérjük hamar válaszolunk!

2023.07.24

Új svájci karóra márkával bővült webáruházunk választéka. Az első modellek már megtekinthetők, illetve megvásárolhatók bemutatótermünkben vagy akár futárszolgálattal megrendelhetők. A választék folyamatosan bővülni fog!

Itt megnézheted a kollekciót!

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Utánvétes csomagszállítás

1. Ha házhozszállítást kértem, melyik futárcég fog érkezni?

Mi a GLS futárcéggel dolgozunk. Ők Magyarországon az egyik legmegbízhatóbb szállító cég!

2. Ha házhozszállítást kértem, a rendelésemtől számítva mikorra várhatom a csomagot?

A rendelésed leadásától számítva 1-2 munkanapon belül kiszállítják Hozzád a csomagot.

Fontos: Minden esetben fogsz kapni tőlünk egy "szállítás alatt" e-mail üzenetet. Ha ezt megkaptad, akkor a következő munkanapon várhatod a futárt.

3. Hány órakor jön a futár?

Sajnos a futár érkezését nem tudjuk befolyásolni, mert a futárcég egyéni menetrend szerint dolgozik. Általában reggel 9-től kora délutánig várható a kiszállítás. Ezért is praktikus olyan címet megadni, ahol ebben az időben tartózkodik valaki.

4. Nekem csak egy konkrét időpont megfelelő a csomag átvételére! Mit csináljak?

Ebben az esetben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot vagy a rendelés alkalmával a "megjegyzés" rovatba tudod jelezni, milyen időpont lenne megfelelő Neked. Mi igyekszünk intézkedni és utána egyeztetni Veled.

5. Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagot?

Ebben az esetben a futár a következő 5 munkanap alatt még háromszor megpróbálja kézbesíteni a csomagot, majd azután visszaküldi hozzánk.

6. A rendelésnél házhozszállítást kértem, de meggondoltam magam és inkább személyesen venném át. Mit csináljak?

Kérlek minnél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot és mi azonnal intézkedünk. Ha már feladtuk a rendelésedet akkor sincs gond mert, ha senki nem veszi át a szállítási címen akkor vissza fog érkezni hozzánk.

7. A csomag megérkezett de sérült! Átvegyem vagy ne vegyem át?

Ha sérülést látsz a csomagon, akkor a futárral jegyzőkönyvet kell felvetetni! (biztos hogy lesz nála!)

8. A futárnál mivel fizethetek?

Egyelőre csak készpénzes fizetés lehetséges.

9. Már leadtam a rendelést, de megváltoztatnám a szállítási címet, lehetséges?

Természetesen igen, ezért kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időben intézkedni tudjunk!

Személyes átvétel

1. Személyes átvételt kértem, mikor és hova mehetek átvenni a terméket?

Ha emailen "A megrendelés átvehető" üzenetet megkaptad az azt jelenti, hogy jöhetsz hozzánk személyesen a megrendelt termékedért.

Nyitvatartási időben az irodánk címén szeretettel várunk:

Hétfőtől - Péntekig  -  9.30-16.30 (szombaton/vasárnapnap zárva vagyunk!)

2. Mindenképpen személyesen szeretném átvenni a terméket, de nem tudok a nyitvatartási időben odaérni! Mit csináljak?

Ebben az esetben kérlek minnél előbb jelezd nekünk emailen vagy telefonon a problémát! Mi mindenképpen azon leszünk, hogy megoldást találjunk a személyes átvételre.

3. Ha autóval érkezem van parkolási lehetőség a helyszínen?

Igen, az irodaház közvetlen közelében egy nagy tér található (Magyarok Nagyasszonya tér), ahol mindig található szabad parkolóhely.

Számíts rá, hogy a parkolás fizetős, viszont itt a legalacsonyabb budapesti alapdíj van érvényben.

4. Ha ott vagyok a helyszínen is tudok vásárolni?

Igen, természetesen itt is van arra lehetőség, hogy a teljes termékválasztékunkból vásárolj.

Fontos: Itt, a helyszínen történő személyes vásárlásnál csak készpénzzel vagy átutalással tudsz fizetni! Bankkártyát egyelőre nem tudunk elfogadni!

5. Személyes átvételt kértem, de változtatnék és inkább házhozszállítást kérnék, lehetséges ez?

Igen természetesen! Kérlek jelezd felénk emailen vagy telefonon, hogy minnél előbb intézkedni tudjunk!